1. droga - grywalizacja

    rgbstock.com / micromoth

    ?Te dni, kiedy mogliśmy sobie pozwolić na mówienie wyłącznie o sobie są dawno za nami. Musisz być w stanie opowiedzieć świetną historię dopasowaną do kanału, za pomocą którego jest ona konsumowana.? ? Neil Bedwell, Global group director, The Coca-Cola Company

  2. ?W świecie marketingu teraz bardziej niż kiedykolwiek w historii konsumenci są często znudzeni i widzieli już wszystko, dlatego musimy tworzyć rzeczy, które są świeże i wyróżniające się.? ? Anindita Mukherjee, SVP i CEO, Frito-Lay North America
  3. ?Czas rzeczywisty jest podstawowym elementem naszej strategii marketingowej, ponieważ ma on wpływ na biznes. Myślimy o czasie rzeczywistym jako o ciągle aktualnym podejściu. Czas rzeczywisty jest naturalną metodą na zaangażowywanie klientów ponieważ w taki sposób oni angażują się w media.? ? Laura Henderson, dyrektor, Modelez International
  4. ?Wideo musi być adekwatne do tego, czym zajmuje się twoja marka oraz do doświadczenia twoich klientów. Martwię się cały czas: ?Czy to będzie świetny kontent i czy będę mógł powiązać go z moją marką??? ? Scot Safon, EVP i CMO, The Weather Company
  5. ?Nie prowadź jedynie przedłużenia twojej krajowej kampanii; w ten sposób możesz stracić szansę na zaangażowanie twoich klientów… Zamiast myślenia ?Czy to pójdzie w viral??, zastanów się ?Czy konsumenci obejrzą to jeszcze raz??? ? Scot Safon, EVP i CMO, The Weather Company


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl