1. restauracja - grywalizacja

    rgbstock.com / MeiTeng

    ?Jako marketerzy, jesteśmy uwodzeni przez technologię, jednak nie możemy zapominać, że powinniśmy myśleć przede wszystkim o naszych klientach? ? Laura Henderson, dyrektor, Modelez International

  2. ?Musisz dbać o jakość twoich konwersji, nie tylko o ich liczbę. Czy tworzysz także zaangażowanie? Czy sprawiłeś, że twój klient chce myśleć o twoich produktach?? ? Anindita Mukherjee, SVP i CMO, Frito-Lay
  3. ?Jeśli jest to kluczem do biznesu to zbieramy tak dużo informacji na ile pozwalają nam na to nasi klienci. Korzystamy z zasady: jeśli nasi klienci dowiedzą się że zbieramy o nich konkretnego rodzaju informacje, czy będą skłonni to zaakceptować.? ?Tariq Shaukat, EVP i CMO, Caesars Entertainment
  4. ?Musisz zacząć od zdefiniowania tego, co jest niezwykle ważne dla twojej marki, a następnie przekazywać tę treść za pomocą video i mediów społecznościowych. Możesz sprawić, że twoja marka ożyje… Jesteśmy częścią duopolistycznego konkurującego środowiska, więc staramy się stworzyć emotywny oddźwięk naszych działań? ? Tom Lamb, CMO, Lowe?s
  5. ?Marketerzy mają problem marketingowy… marketing powinien być takim działaniem, które nie jest odczuwane jako zabieg marketingowy? ? Neil Bedwell, The Coca-Cola Company


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl